Benjamin Franklin

Liceo del Libro y Novela moderna y clásica

Spanish Words and Phrases You Need to Know

Resumen del Libro

Libro Spanish Words and Phrases You Need to Know

Learn the most common Spanish words and phrases with two sets of flashcards. Barron’s Spanish Words and Phrases You Need to Know includes more than 400 flashcards with the 201 most common words and the 201 most common phrases. Each card includes a Spanish word or phrase with phonetic pronunciation on the front, with the English translation and a photo on the back. You’ll also find feature cards that provide pronunciation guidance, verb conjugations, pronouns, numbers, and more. With Spanish Words You Need to Know, you’ll get a sample sentence to provide the word in context, plus helpful tips for word usage. Words are organized in color-coded categories, including nouns, verbs, adverbs, adjectives, prepositions, and tricky words. With Spanish Phrases You Need to Know, you’ll get helpful tips to highlight different usage and alternate phrasing. Phrases are organized in color-coded categories, including greetings, questions, feelings/emotions, well wishes, activities/interests, and weather. Studying each word and phrase through visualization and association will increase memory retention--helping you learn and speak Spanish quickly and for longer!

Ficha del Libro

Total de páginas 412

Autor:

  • Theodore Kendris

Categoría:

Formatos Disponibles:

PDF, EPUB, MOBI

Descargar Libro

Valoración

Popular

3.2

59 Valoraciones Totales


Más libros de la temática Filología

Getting Along in Spanish

Libro Getting Along in Spanish

Designed for introductory-level students, this communication manual develops practical vocabulary for everyday situations. The Fifth Edition corresponds in structure and content with Basic Spanish Grammar, 6/e, including a second Lección preliminar. In each lesson, essential vocabulary and grammatical structures are reinforced through realistic dialogues, questions, situational role-plays, and realia-based activities. The correlated audio program features up-to-date dialogues (paused and unpaused versions), vocabulary lists for each lesson, and Práctica orales corresponding to the review...

Derivación y composición. Análisis y comparación de derivaciones diminutivas, aumentativas y elativas

Libro Derivación y composición. Análisis y comparación de derivaciones diminutivas, aumentativas y elativas

Seminar paper del año 2021 en eltema Romanística - Español, literatura, cultura general, Eberhard-Karls-Universität Tübingen, Idioma: Español, Resumen: En este trabajo quiero examinar con más detalle algunos elementos relacionados con la derivación en español, portugués, francés e italiano y compararlos con otros conceptos lingüísticos en alemán. No solo nos fijaremos en las mencionadas formaciones diminutivas, aumentativas y peyorativas - aunque será la parte principal - sino incluso en las características generales de la derivación e identificaremos y analizaremos las...

El mito de Platón en el 'Informe sobre Ciegos'

Libro El mito de Platón en el 'Informe sobre Ciegos'

Seminar paper del año 2005 en eltema Romanística - Idiomas de América Latina, literatura, cultura general, Nota: 2,0, Johann Wolfgang Goethe-Universität Frankfurt am Main (Institut fuer romanische Sprachen und Literaturen), Materia: Wahrnehmung in der hispano-amerikanische Literatur, 8 Citas bibliográficas, Idioma: Español, Resumen: El presente trabajo se propone comparar la teoría del conocimiento según Platón con la obra de Sábato, especificamente con el capítulo tres “El Informe sobre ciegos” de la novelaSobre Héroes y Tumbas. Para esto, expondremos primero el mito de la...

El camino de la lectura entre ‘topics’ y marcas de cohesión

Libro El camino de la lectura entre ‘topics’ y marcas de cohesión

Índice – Premisa - 1. SOBRE LA COMPRENSIÓN DEL TEXTO ESCRITO - 1.1. La lectura (p. 9) – 1.1.1. La lectura como descifrado (p. 9) – 1.1.2 La lectura como comprensión (p.11) – 1.2. El lector (p. 18) – 1.2.1. El lector y las expectativas de lectura (p. 20). – 1.2.2. El lector y los conocimientos precedentes (p. 21) - 2. EL TOPIC - 2.1. La topicalización (p. 25) – 2.2. El topic y la lectura en L2 (p. 29) – 2.2.1. Expectativas extralingüísticas (p. 29). – 2.2.1. Expectativas lingüísticas (p. 31). – 2.2.1. Expectativas meta-lingüísticas (p. 32). – 2.3. La actividad...

Novedades Literarias



Últimas Búsquedas


Categorías Destacadas