Benjamin Franklin

Liceo del Libro y Novela moderna y clásica

Oplang Method: Spanish Level 1 (Audio eBook Enhanced Edition)

Resumen del Libro

Libro Oplang Method: Spanish Level 1 (Audio eBook Enhanced Edition)

This courses teaches Spanish systematically using the following rules: 1. Only one word is introduced each lesson (there are a couple of exceptions, and the reasons are explained in the course). 2. Each new words must be used in every new word, new sentence and dialogue created in that lesson. 3. All words need to be repeated multiple times in subsequent lessons to ensure constant revision. Audio is built into the course, with over 400 audio files embedded (check supporting devices) This course systematically teaches 100 Spanish words. Knowing 100 of the most common Spanish words can help you understand up to 45% of written Spanish, and this course uses constant repetition of the 100 words learned to form: 189 words 261 Sentences 27 dialogues It cleverly introduces words at the right time throughout the course to demonstrate Spanish grammar and sentence structure. The Oplang Method is designed for serious learners, and we believe that or method is the best way to learn to read, speak and understand Spanish.

Ficha del Libro

Total de páginas 215

Autor:

  • Dr Chris Ellis
  • Dr Joaquin Rodriguez Suro
  • Damian Guede

Categoría:

Formatos Disponibles:

PDF, EPUB, MOBI

Descargar Libro

Valoración

Popular

3.6

14 Valoraciones Totales


Más libros de la temática Filología

Aspectos problemáticos de la prefijación en español

Libro Aspectos problemáticos de la prefijación en español

Monografie se snaží přehlednou a stručnou formou postihnout hlavní teoretické problémy prefixace v současné španělštině. Kromě analýzy některých fenoménů odporujících základní španělské definici předpony jako morfému, který není nositelem slovního přízvuku a jehož užití na rozdíl od sufixace nevede ke změně lexikální kategorie, je pozornost věnována především dodnes neuzavřenému sporu o postavení prefixace mezi ostatními slovotvornými postupy (tj. její příslušnosti k derivaci či kompozici), stejně jako diskutabilnímu zařazení...

Facetas Pack a (Student Edition+video and Interactive CD-ROM)

Libro Facetas Pack a (Student Edition+video and Interactive CD-ROM)

FACETAS is a brief and multi-faceted intermediate Spanish program ideal for use in one-semester courses. It incorporates relevant literary and cultural readings and integrates two kinds of video. The first is a specially-shot sitcom featured in every lesson. The second showcases three original short films by contemporary Hispanic filmmakers. FACETAS' interactive, student-friendly approach focuses on real communication in meaningful contexts, giving students a rewarding learning experience as they strengthen their language skills and develop cultural competency.

Concurso Espacial Chase to Space SPANISH

Libro Concurso Espacial Chase to Space SPANISH

Las caminatas en el espacio empiezan en el corazón humano. Hoy en día, necesitamos una nueva visión con renovado vigor y compromiso para continuar con la exploración espacial. Muchos países de todo el mundo ya están lanzando cohetes. ¡Como si se tratara de un pistoletazo de salida, significa que la próxima carrera espacial ya ha comenzado! ¿Quién ganará? Treks into space start in the human heart. Today, we need a fresh vision with renewed vigor and commitment toward space exploration! Multiple nations around the world are launching rockets. Like a starting pistol, they signify that ...

El camino de la lectura entre ‘topics’ y marcas de cohesión

Libro El camino de la lectura entre ‘topics’ y marcas de cohesión

Índice – Premisa - 1. SOBRE LA COMPRENSIÓN DEL TEXTO ESCRITO - 1.1. La lectura (p. 9) – 1.1.1. La lectura como descifrado (p. 9) – 1.1.2 La lectura como comprensión (p.11) – 1.2. El lector (p. 18) – 1.2.1. El lector y las expectativas de lectura (p. 20). – 1.2.2. El lector y los conocimientos precedentes (p. 21) - 2. EL TOPIC - 2.1. La topicalización (p. 25) – 2.2. El topic y la lectura en L2 (p. 29) – 2.2.1. Expectativas extralingüísticas (p. 29). – 2.2.1. Expectativas lingüísticas (p. 31). – 2.2.1. Expectativas meta-lingüísticas (p. 32). – 2.3. La actividad...

Novedades Literarias



Últimas Búsquedas